להתאמן ולהזיע בסטייל: טיפים לבגדי אימון שכדאי לך להכיר

אף פעם לא מאוחר לקבל את ההחלטה להתחיל בשגרת אימוני כושר או כל פעילות ספורטיבית שתסייע לך לשמור על הבריאות וגם על גזרה חטובה יותר. בין אם מדובר בפעילות ריצה, הליכה, חדר כושר, פילאטיס מכשירים או אפילו שיעורי יוגה, הדרך למחויבות החדשה עוברת לרוב בריענון המלתחה בכמה פריטי לבוש ספורטיביים מתאימים שיסייעו לך עם פוש ראשוני בדרך למטרה.

בשנים האחרונות בגדי כושר וספורט השתדרגו והפכו לפריטי אופנה לכל דבר, בעיקר בכל הנוגע לנשים. על המזרונים בחוג עיצוב וחיטוב במתנ"ס או בחדר הכושר המקומי, נתקשה כיום להבחין במתאמנות הלבושות בטייץ דהוי או חולצת טריקו מתנועת הנוער. פעילות ספורטיבית ואימוני כושר  מחברת בין הצורך להרגיש טוב ולהיראות טוב בכל גיל, ותעשיית האופנה בהחלט מזהה את הצורך ההולך וגובר בתחום זה ומספקת מגוון פרטי לבוש ספורטיביים, טרנדיים ומחמיאים שמשדרגים את היטב את התחושות הנלוות. ריכזנו עבורכן כאן מספר טיפים חשובים והמלצות בולטות שיוכלו לסייע לכן לבנות מלתחה ספורטיבית, נוחה ומתאימה בשיא הסטייל:

1. לפני הכל, פונקציונליות כמה בסיסי ומתבקש, ככה בדיוק החובה לבחור בפריטי לבוש פונקציונליים בהתאמה למבנה הגוף ולאופי האימון. לא בערך ולא כמעט ולא משהו שאולי יתאים בהמשך. מה שחשוב הוא כאן ועכשיו, תחילת הדרך, כאשר בהמשך תוכלי לפרגן לעצמך בפריטים נוספים בהתאם לשגרת האימונים שתפתחי עם הזמן.

2. גזרה ומידה – בהמשך למרכיב הפונקציונליות, שימי לב שניסיונות לבחור במידה רחבה יותר במטרה להסתיר פגמי גוף או במידה קטנה וצמודה שנועדה "לארוז היטב" את השומן העודף ולהסוות אותו, יבואו לידי ביטוי באימון עצמו בחוסר נוחות, משיכת הבגד וסידורו שוב ושוב. הקפידי בבחירת הגזרה המתאימה לגוף ולא בשינוי המידה.

3. סוג הבד – בבחירת הבד המיועד חשוב לבחור בד אוורירי ומנדף זיעה, וחשוב לא פחות בבדים בצפיפות גבוהה ותפירה איכותית, שימנעו אירועים מביכים בזמן אמת.  

4. שכבות – טמפרטורת הגוף משתנה במהלך אימון ופעילות ספורטיבית, והגוף נוטה להתחממות ולהזעה ככל שקצב האימון עולה. כניסה לאימון בלבוש קצר וקליל בעונה החורף יגרמו להפרשי טמפרטורות קיצוניים בתחילת האימון ובסיומו, ישפיעו על הביצועים ואף עשויים להביא לפגיעה במערכת החיסונית. הפתרון הנכון הוא שכבות, כלומר בגדי אימון קלים ומתאימים בשילוב עליונית קלה לרוב יספקו את המענה. לאימוני חוץ אשר מתקיימים באקלים קר, מומלץ להביא ביגוד חם ועוטף לסיום האימון.

חליפות סט או שילובים אחרים?

חליפות ספורט לנשים משלבות כיום בין לוק ספורטיבי עם שיק לבגדי אקטיב פונקציונליים ומחמיאים. חליפות אלו מציעות לרוב שילוב בין מכנסי אימון לחלק עליון עם כמה אופציות בולטות:

א. מכנסונים צמודים באורך משתנה בשילוב חולצת טופ – אימון במכנסונים צמודים מתאים למרבית סוגי הפעילויות הספורטיביות, מונע חיכוך ומעניק גמישות תנועה אופטימלית. האפשרויות המועדפות הן מכנס קצר, חצי ו-3/4 כאשר בחדר כושר לדוגמא כדאי לבחור טייץ באורך חצי ויותר, להימנעות מחיכוך ישיר על מכשירים. חולצת הטופ המשלימה היא לרוב חולצת בטן צמודה שמעניקה אחיזה מיטבית לחזה ולחלק העליון ומשלימה את המראה האסוף. אם זהו שילוב הלבוש המועדף עלייך לאימון, אנחנו יכולות להמליץ לך להציץ בקולקציית חליפות ובגדי הספורט האופנתיים לנשים של "סיסטרז" >

ב. מכנסי טייץ ארוך בשילוב גופיה – טייץ ארוך שאוסף את הרגל לכל אורכה מעניק אחיזה במותן ובבטן, בשילוב גופיה ארוכה היורדת תחת קו הבטן. הלוק הזה מייצר תחושת נינוחות באימון, מעניק גמישות וטווח תנועה לא מוגבל.

ג. מכנסונים כפולים עם חולצה בגזרה ישרה – מכנסונים כפולים ישלבו בין טייץ למניעת שפשוף ולגמישות התנועה, לבין מעטפת אוורירית ורחבה יותר לתחושה נינוחה. שילוב זה מתאים לנשים בעלות מבנה ירכיים מלאות שמבקשות להימנע מגזרה צמודה ומבליטה. שילוב של חולצה בגזרה ישרה באורך קו הטבור, ישלים מראה ספורטיבי, קליל ומחמיא.

ומה לגבי הצבעים?

זוכרות שאמרו לנו פעם ששחור מרזה? אם הגענו עד לפתחו של הסטודיו לאימון, זה אומר שלמדנו את האמת המרה – סלט מרצה, אימון מרזה ושחור הוא סתם שחור. בגדי אימון בשילובי צבעים מחמיאים או גוונים חמים יעניקו מראה עדכני וצעיר ויעודדו אותנו ללבוש אותם בדרך לגוף החטוב והנכסף.  

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

גורמים לשלשולים

סקירה זו מתעמקת בגורמים שונים שעלולים לגרום לשלשול, מצב בריאותי שכיח אך לעיתים קרובות מתיש. הסקירה בוחנת מספר עצום של