איפור קבוע -כל מה שצריך להכיר

איפור קבוע

בואי נחשב כמה זמן אנו מבזבזות על איפור הבוקר. בממוצע בין 15 דקות אם את יודעת לצייר היטב את קו העפעפיים והשפתיים ל30 דקות,אם את לא..את הזמן הזה יש להכפיל ב 2 כי יש צורך לתקן את האיפור במשך היום.
יותר ויותר נשים בעולם מעדיפות דרך אחרת החוסכת את הזמן ומעניקה ביטחון פנימי במראה מושך בכל שעה ולא רק אחרי שתיקנת את האיפור. איפור קבוע מדגיש את היופי הטבעי ויוצר הבעה מעניינת ונוכחת יותר. לא יהיה צורך יותר לדאוג לאיפור שנמרח בים או במהלך יום חם. לא תחששי יותר להראות לא טוב לאחר טבילה בבריכה או עשיית אהבה.

הסוד שלנו הוא בקונטור המצויר קודם בעפרון לשביעות רצונה והסכמתה של הלקוחה ורק אז, באמצעות מחט מיוחדת וצבעים מינראליים, מחדירים את הצבע והצורה החדשים. איפור קבוע לשפתיים האפקט נשאר בין 3 ל-5 שנים. להצלחה מובטחת חוזרים על הטיפול פעמיים בהבדל של חודש ובכן המטרה של איפור קבוע הוא הדגשת היופי הטבעי וחסכון יומיומי בזמן. תוכלי לבחור להדגיש גבות,עפעפיים עליונים ותחתונים ושפתיים. יצוין כי הדגשת השפתיים תגרום להן להראות מלאות וחושניות יותר..והסוד שמור רק בינך לביננו

איפור קבוע לקרקפת / איפור קבוע לראש

תוכלו להנות מטיפול ייחודי של איפור קבוע לקרקפת (גם: איפור קבוע לראש) הטיפול מתבצע על ידי צוות המומחים. טיפול של איפור קבוע לקרקפת מתאים עבור גברים ונשים אשר סובלים מתופעת נשירת שיער והתקרחות במצב מתקדם ומעוניינים לשפר את המראה האסתטי. לפניכם מוצגות כל השאלות והתשובות הרלוונטיות לנושא איפור קבוע בקרקפת.

איפור קבוע לקרקפת- תשובות בראש ובראשונה

תופעת ההתקרחות היא תופעה שמופיעה, לרוב, בקרב גברים, כאשר לגיל אין באמת משמעות אמיתית. ישנם כאלו אשר מתחילים לאבד את שיער ראשם בגיל צעיר עקב גנטיקה בעייתית וסימפטומים אשר עברו בירושה מהוריהם וישנם אלו שמתהדרים ברעמת שיער בריאה ומלאה עד לגיל מבוגר. היום, בעידן שבו הרפואה והמדע פונים גם לכיוונים של פיתוחים קוסמטיים, אפשר לפנות לנתיב של איפור קבוע לקרקפת ולשוות מראה שעיר ומלא גם לקרקפות דלילות בשיער או נוטות לכיוון הקרחת.

מהו, בעצם, איפור קבוע לקרקפת / לראש?

בטיפול איפור קבוע לראש מדובר על שיטת איפור שאינה מבוססת על איפור רגיל כמו אייליינר או שפתונים, אלא על הזרקת מיקרו-פיגמנטים זעירים לתוך הקרקפת. למעשה, לא מדובר על איפור כמו שאנו מכירים אלא על הדמיית שיער ושחזורו. הסיוע המלאכותי לזקיקי השיער הדלילים מאפשר מראה שעיר יותר, מלא יותר וללא שטחים דלילים או קרחות גלויות לעין לאורך שנים.

האם המראה החדש נראה טבעי ומותאם לצבע המקורי של השיער?

בתהליך של איפור קבוע לקרקפת, במידה ומבצעים זאת במכון איכותי, מקצועי ומנוסה, ניתן להגיע לגוון דומה, ברמת דיוק גבוהה ביותר, לגוון המקורי של השיער ושל עור הקרקפת, כך שמראה הקרקפת כולה ייראה טבעי לחלוטין וללא תוספות ועזרים מלאכותיים.

האם מדובר על תהליך קבוע או על תהליך שיש לחדשו מעת לעת?

בנושא זה, כמו בנושאים קוסמטיים וסמי רפואיים אחרים, הנוגעים לאסתטיקה, אין תשובה חד משמעית והרבה מאוד תלוי בגנטיקה של האדם, באורחות חייו ובהתנהלותו היומיומית בנוגע לעישון, שתיית אלכוהול, עמידה בלחצים וכיוצא באלו. כל דבר העלול לפגוע בבריאות האדם ובחוסנו הרפואי יכול גם לפגום בעמידות תהליך האיפור ולגרום לכך שיהיה צורך לחזור לתיקונים או לשחזורים בכל כמה שנים.

ממה יש להיזהר כאשר מגיעים לטיפול של איפור קבוע לקרקפת / לראש?

ראשית, כמו בכל תחום הנוגע לגופנו ולבריאותנו, חייבים לבחור מקום בעל מוניטין ואישורים נדרשים לעבודה, וזאת על מנת לא להפקיר את עצמנו ואת גופנו למקומות שלא יעמדו בתקנים ובדרישות על פי חוק. צריך גם לוודא כי המכשור בו משתמש המטפל הוא אישי, סטרילי וחד פעמי וכי גם המטפל, הניגש לטפל בנו, עובר סטריליזציה וחיטוי וכמובן, לובש כפפות ומסכת פנים. איפור כזה הוא אינו קעקוע ולא נדרשת צריבה בעור על מנת לבצע את הפרוצדורה.

האם ישנן תופעות לוואי אפשריות לפרוצדורה הזו?

התשובה המיידית היא שכמובן, כמו בכל הליך רפואי וכירורגי, גם לאחר הדמיית שיער או איפור קרקפת אפשר לחוש צריבה קלה, לראות אדמומיות למשך מספר ימים או להרגיש תחושות לא נעימות באזור, אך אלו תופעות חולפות ולא מסוכנות. תופעות יותר בעייתיות הן הפגנת אלרגיה לפיגמנטים ופגיעה בזקיקי השיער כך שבמקום לחזק אותם, ההדמיה תפגע בהם ותחליש אותם.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור מקל הליכה מתקפל

בחירת מקל הליכה מתקפל יכולה להיות משימה לא פשוטה בהתחשב במגוון הרחב של אפשרויות הקיימות בשוק. פוסט זה בבלוג מספק