כפפת פילינג: לטיפוח ביתי פשוט, בריא ונעים יותר

כפפת פילינג: לטיפוח ביתי פשוט, בריא ונעים יותר

השימוש במוצרי טיפוח וביוטי ביתיים חוסכים לא מעט זמן וכסף, וכן מסייעים בשמירה על מראה צעיר, בריא וכמובן היגיינה אישית. לצד שפע של קרמים ותכשירים יקרים, ניתן למצוא כיום מגוון תרחיצי פנים, מסיכות, מוצרי פילינג, מוצרי שיזוף ביתי ואחרים המאפשרים טיפוח אישי נוח לשימוש וברמה גבוהה בעלויות סבירות למדי.

כשם שבעולם האיפור ניתן מקום של כבוד למברשות ולספוגיות המסייעות במריחת האיפור בצורה טובה ומדויקת יותר, בתחום טיפוח הגוף צוברת פופולריות כפפת הפילינג, כפפה רב פעמית אשר עשויה מסיבי בדים רכים ועדינים הנעימים למגע עם העור, בטקסטורה של חספוס עדין אשר נועדה ליצור פילינג מכני על גבי העור, ללא צורך בשימוש בכימיקליים. במרבית המקרים, כפפת פילינג מיועדת לשימוש ביתי במספר תרחישים כגון:

        ניקיון עור הגוף, הסרת תאי עור מתים וחידוש רקמת העור.

        ניקוי עמוק ופתיחת נקבוביות עור סתומות וחסומות שגורמות להיווצרות פצעי אקנה ופריחה.

        הסרת תכשירי טיפוח דוגמת מוצרים לשיזוף עצמי, קרמים ותכשירי הזנה.

        מריחת חומרים ותכשירים לשיזוף ביתי בצורה עמוקה, למראה אחיד ולמניעת הכתמת היד.

        ניקוי עדין של עור הפנים.

        טיפול פדיקור ביתי לכף הרגל באמצעות הסרת העור היבש מן הקרסול וחידוש העור.

        ניקוי עור הפנים לפני גילוח לגברים, למרקם עור רך, גילוח עמוק ומניעת חתכים שנוצרים כתוצאה
מיובש.

כיצד משתמשים בכפפת פילינג?

כפפת פילינג איכותית עשויה לרוב מסיבי בדים רכים, היא רב פעמית ונוחה להלבשה על היד ולשימוש. השימוש בכפפת לצורך ניקיון הגוף והכנתו לספיגת תכשירי טיפוח או מוצרים לשיזוף עצמי מתבצע במהלך הרחצה, כאשר הכפפה נקיה וסטרילית. יש להרטיב את הכפפה היטב במים חמימים, לעטות אותה על גבי כף היד ולהדק את חלקה התחתון לפרק היד לאחיזה טובה ויציבה. אין צורך להשתמש בתרחיצי סבון או חומרים אחרים, אלא לעבור עם הכפפה על פני איברי הגוף החיצוניים, בתנועת ניגוב סיבובית וללא הפעלת לחץ.

בשונה ממוצרים דוגמת הליפה המסורתית או ספוגיות אמבטיה, הכפפה נעימה למגע ומחליקה על העור, תוך שהיא מסירה ומנקה את עור הגוף מפני תאי העור המתים, שאריות של תכשירים אחרים, פיגמנטים, שומנים ולכלוך, מזהמים וגורמים נוספים. לאחר השימוש בכפפה נקבוביות העור פתוחות ומאווררות ונכונות לספוג חומרי ניקוי וחיטוי לעור, חומרי הזנה, חומרי שיזוף ואחרים.

שימוש בכפפת הפילינג לפנים או לכף הרגל ניתן ליישם גם מחוץ לחדר הרחצה, בצורה דומה ותוך שימוש בכפפה נקיה ורטובה והעברתה בתנועות סיבוביות עדינות על גבי האזור הרצוי. מומלץ לרכוש כפפת פילינג נפרדת לצורך ניקוי הפנים, טיפול פדיקור לכף הרגל או ניקוי הגוף. שימוש בכפפה לצורך מריחת חומר לשיזוף ביתי יתבצע על עור נקי למשעי לאחר רחצה ושימוש בכפפת הפילינג להסרת תאי העור המתים, פתיחת הנקבוביות וניקוי העור, תוך מריחת כמות קטנה של חומר השיזוף על גבי הכפפה והחדרתו בתנועות עיסוי ובצורה אחידה לאזור הרצוי לרוב רגליים, ידיים, אזור המחשוף והצוואר. אנחנו ממליצים לנסות את המוצר החדש והאיכותי DELETE GLOVE כפפת פילינג של המותג BYNETA >>

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור מקל הליכה מתקפל

בחירת מקל הליכה מתקפל יכולה להיות משימה לא פשוטה בהתחשב במגוון הרחב של אפשרויות הקיימות בשוק. פוסט זה בבלוג מספק