שירות ניקוי פיח מנועים של HHO

ניקוי פיח מנועים

מנוע הגז HHO הוא דרך נקייה ויעילה יותר להניע רכב. הוא גם מייצר פחות זיהום וזול יותר לתחזוקה.

מדוע להשתמש בגז HHO?

מנוע הגז HHO הוא דלק חלופי שניתן להשתמש בו בכל סוג רכב. הוא עשוי ממים ופחמימנים הזמינים.

סוג זה של מנוע אינו זקוק לשינוי כלשהו כדי שיעבוד, בניגוד לסוגים אחרים של מנועים כמו המכונית החשמלית או המכונית ההיברידית שצריכים להתקין בהם סוללות או מנוע חשמלי בהתאמה.

מנוע HHO הוא סוג של מנוע בעירה פנימית הפועל על גז מימן וחמצן. מנוע HHO ידוע גם בתור תא דלק המים או מכונית תא הדלק המימן.

כידוע, תהליך הבעירה במנוע המונע בגז HHO שונה ממנוע המונע בנזין מסורתי. במכונית מונעת גז של HHO, ישנם שני מיכלים; אחד לאגירת מימן ואחד לאגירת חמצן. כאשר גזים אלו מעורבבים יחד בפרופורציות הנכונות, הם מייצרים חום שניתן להשתמש בו כדי להניע מנוע בעירה פנימית ליצירת תנועה.

ישנם יתרונות רבים של שימוש בגז HHO על פני בנזין כמקור כוח למכוניות. יתרון מרכזי אחד הוא שניתן להשתמש בו כדלק בכל סוג רכב ללא שינוי או כל שינוי בתשתית הקיימת. זה אומר שאתה לא צריך לדאוג למצוא תחנת טעינה או שהסוללה שלך תמות כשאתה לוקח את המכונית שלך לנסיעות ארוכות כי היא תמשיך לפעול על מימן אפילו

מהו שירות ניקוי מנועים של HHO?

שירות ניקוי מנוע HHO הוא שירות מקצועי המסייע בניקוי פיח מנוע הנקרא גם קרבון קלינינג. הדבר נעשה על ידי הוספת מימן וחמצן למנוע, אשר לאחר מכן יוצרת תגובה כימית המסירה את הלכלוך והלכלוך מבפנים המנוע.

ניתן להשתמש בשירות ניקוי מנועי HHO בכל סוג רכב, לרבות מנועי דיזל. חשוב לציין שאסור להשתמש בתהליך זה במכוניות עם ממירים קטליטיים.

תא דלק מימן הוא מכשיר הממיר גז מימן וחמצן למים, תוך הפקת חשמל וחום בתהליך. שירות ניקוי מנוע HHO הוא תהליך של שימוש באלקטרוליזה להמרת המים לגזי מימן וחמצן.

שירות ניקוי מנוע HHO עוזר לנקות את תאי הדלק של המכונית שלך על ידי הסרת לכלוך או חלודה מהם. זה גם מסיר משקעים שהצטברו על פני השטח של קירות התא ועוזר למנוע מהם להצטבר בעתיד. זה יעזור למנוע קורוזיה, שעלולה להוביל לדליפות במערכת הדלק שלך, ולאפשר תפעול יעיל יותר של מנוע המכונית שלך.

מה ההבדל בין כובע HHO לממיר קטליטי ואיזה כדאי לשנות?

מנקה המנוע HHO הוא מכשיר הממיר מים למימן וחמצן. מכסה HHO הוא מכשיר שמתחבר לצינור הפליטה של המכונית שלך ויוצר תגובת HHO לניקוי המנוע. ממיר קטליטי הוא רכיב צינור פליטה שמסיר מזהמים מגזי הפליטה של המכונית על ידי המרתם לחומרים פחות רעילים.

מכסה HHO משתמש באלקטרוליזה, המפצלת מולקולות מים למימן וחמצן, כדי ליצור תגובה כימית. ממיר קטליטי משמש במכוניות עם מנועי דיזל כדי להסיר מזהמים מגזי הפליטה של המכונית על ידי המרתם לחומרים פחות רעילים.

גזי הפליטה מהמנוע רעילים ומזהמים. ממיר קטליטי הוא מכשיר שהופך את הגזים הללו לפליטות פחות מזיקות לפני שהם משתחררים לאטמוספירה. יש להחליף ממירים קטליטיים כאשר הם סתומים מדי במשקעי פחמן, אך מכסה HHO יכול לעזור לנקות את גז הפליטה לפני שהוא מגיע לזרז.

מכסה HHO הוא מכשיר שמתאים לצינור הפליטה של המכונית שלך ומשחרר אדי מים כדי להפחית את כמות הפחמימנים בגז הפליטה שלך. אדי המים מגיבים עם פחמימנים בגז הפליטה ויוצרים אדי מים ומימן בלתי מזיקים, המשתחררים לאטמוספירה כחלק מתגובה זו.

מכסה HHO אינו תחליף לניקוי פיח ממיר קטליטי מכיוון שהוא מנקה רק חלק מגזי הפליטה, אבל הוא כן חוסך לך כסף בעלויות הדלק על ידי הפחתת פליטות מהמנוע של המכונית שלך.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור מקל הליכה מתקפל

בחירת מקל הליכה מתקפל יכולה להיות משימה לא פשוטה בהתחשב במגוון הרחב של אפשרויות הקיימות בשוק. פוסט זה בבלוג מספק