שי מזרחי – החברה הגלובלית

משפיעני המדיה החברתית שמעצבים את החברה הגלובלית

נושא המדור עוסק בשי מזרחי, יזם חברתי ומייסד החברה הגלובלית לשירותים דיגיטליים. הוא תומך בשימוש במדיה החברתית ככלי לקידום שלום וטכנולוגיה של תרבויות שונות.

שי מזרחי עוסק בתחום הטכנולוגי כבר מעל עשור.

הוא מאמין שאם נוכל ליצור מודעות סביב הדמיון שלנו במקום להתמקד בשונות שלנו, אז נוכל לחיות בחברה שלווה יותר.

החברה העולמית ניהלה קמפיינים עם משפיענים ממדינות שונות כמו הודו, יפן או רוסיה כדי לקדם את הערכים והתרבות שלהם באמצעות ערוצי מדיה חברתית כמו פייסבוק או אינסטגרם.

משפיע על מדיה חברתית הוא אדם שיש לו את הכוח לעצב את החברה הגלובלית. משפיענים אלו נמצאים בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית ויש להם מיליוני עוקבים.

שי מזרחי הוא משפיע מדיה חברתית הידוע בחוש האופנתי והסגנון שלו. הוא הוצג במגזינים רבים, כמו GQ, ווג והארפר'ס בזאר. יש לו גם יותר ממיליון עוקבים באינסטגרם ולמעלה מ-200 אלף עוקבים בטוויטר.

מבוא

שי מזרחי הוא מומחה לחברה גלובלית ונואם מרכזי בנושאי טכנולוגיה.

שי מזרחי הוא יועץ עסקי, כותב ונואם בנושאי גלובליזציה, שיווק גלובלי ותרבות ארגונית. ניתן לקרוא עוד באתר הפרטי של שי מזרחי.

שי מזרחי הוא דובר ויועץ עולמי בנושאי תקשורת ושיווק. הוא המייסד של החברה הגלובלית,

יזם עסקי וחברתי, בוגר פרויקט מיכא"ל, שירת כקצין ארגונים בינלאומיים, חוקר כלכלת איו"ש וקצין תקציבים לשעבר ביחידת תיאום פעולות הממשלה בשטחים. מעל 7 שנים בתחום בניית אתרים, עיצוב שיווק ושירותים עסקיים. בנה כמה מאתרי ה-WordPress המטורפים בארץ שהובילו הצלחות גדולות. כיום מוביל עסקים להצלחה דיגיטלית מכיוונים יצירתיים שהם בכלל לא ידעו שקיימים. פרויקט אחרון: בנייה של מועדון דיגיטלי בתשלום משולב עם לימודים ורשת חברתית פנימית שמכניס למכללה בתחום ההשקעות למעלה מ-58,000₪ בחודש. חזון: לתת ליזמים, בעלי עסקים ובעלי תפקידים בארגונים שונים את המפתח לניהול הדיגיטל שלהם מבלי לוותר על מחיר, שליטה ושירות. איך עושים את זה? נרשמים לאתר, מקבלים גישה לאזור אישי, מפקידים / רוכשים שירותים לעסק בלחיצת כפתור. נציגי החברה נמצאים איתכם בקשר שוטף ודואגים לכל מה שתצטרכו.

המציאות של החיים בעידן הדיגיטלי וכיצד הם משפיעים על חיי היומיום שלנו

כיצד עלינו לשנות את המנטליות שלנו בכל הנוגע לטכנולוגיה ולהשתמש בה לשם מה שהיא נוצרה. כמו שהוא אומר "טכנולוגיה באה לייעל".

אנחנו חיים בעידן דיגיטלי. החיים שלנו שזורים כל הזמן באינטרנט, מדיה חברתית ומציאות מדומה. פרק זה יחקור את מציאות החיים בעידן הדיגיטלי וכיצד היא משפיעה על חיי היומיום שלנו.
למידע נוסף על שי מזרחי – החברה הגלובלית מומלץ לבקר באתר shaymizrahi.co.il

אנו חיים בעידן דיגיטלי שבו חיינו שזורים כל הזמן באינטרנט ובמדיה החברתית. המחבר גם מדבר על איך זה השפיע על חיי היומיום שלנו.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור מקל הליכה מתקפל

בחירת מקל הליכה מתקפל יכולה להיות משימה לא פשוטה בהתחשב במגוון הרחב של אפשרויות הקיימות בשוק. פוסט זה בבלוג מספק