אימון כושר המתרכז בשרירי בטן

שרירי בטן

שרירי הבטן הם קבוצה של שרירים המרכיבים את הקיבה. הם ממוקמים בבטן, ומספקים תמיכה לעמוד השדרה.

מהי חשיבותם של שרירי הבטן?

שרירי הבטן כוללים:

-שריר הבטן הישר

-אלכסון חיצוני

-אלכסון פנימי

-בטן רוחבי

שרירי הבטן הם השרירים שבהם אנו משתמשים לנשימה ולהעברת מזון דרך מערכת העיכול.

ישנן שלוש שכבות של שרירי בטן, רקטוס בטן, בטן רוחבית, ואלכסון. הרקטוס בטן הוא השריר שאתה יכול לראות במארז שישייה כאשר מישהו במצב טוב. הבטן הרוחבית היא שריר עמוק העוטף את המותניים ועוזר לדחוס את האיברים הפנימיים תוך ייצוב עמוד השדרה.

האלכסונים נמצאים משני צידי הבטן הישר שלך. שרירים אלה עוזרים לסובב, לכופף ולדחס את פלג הגוף העליון שלך כמו גם לסובב אותו מצד לצד.

תרגילי שרירי בטן לשיפור חוזק הליבה ומניעת פציעה

שרירי הבטן הם קבוצת השרירים החשובה ביותר לגב בריא.

ליבה חזקה עוזרת לך לשמור על איזון, יציבות וניידות.

זה גם נותן לך בסיס חזק לעבוד ממנו באימונים שלך.

שרירי הבטן הם קבוצת השרירים החשובה ביותר בליבה. הם תומכים בעמוד השדרה ובאגן, ומספקים יציבות לתא המטען. שרירי הגב התחתון ושרירי האגן פועלים יחד עם שרירים אלו לביצוע תנועות של כיפוף, הרחבה, סיבוב וכיפוף לרוחב.

להלן כמה מתרגילי שרירי הבטן הטובים ביותר

– פלנק: זהו תרגיל סטטי שבו תחזיקו את עצמכם בתנוחת דחיפה על בהונות הרגליים עם הידיים מושטות וכפות הידיים על הקרקע.

– קרש צד: זהו תרגיל מצוין לחיזוק השרירים האלכסוניים שלך כמו גם את הבטן. תצטרך בלוק יוגה או כרית לתרגיל זה.

– כפיפות בטן: זהו אחד התרגילים הפופולריים ביותר שאנשים עושים כדי לחזק את שרירי הבטן. אתה יכול גם להשתמש בכדור כגון כדור יוגה באלאנס או כדור שוויצרי לתרגיל זה.

תרגילי שרירי הבטן הטובים ביותר לנשים

בחלק זה, נבחן את תרגילי הבטן הטובים ביותר לנשים.

להלן תרגילי שרירי הבטן הטובים ביותר לנשים.

1. הקרש: זהו תרגיל נהדר שמכוון לכל הליבה ולשרירי האלכסון. ניתן לעשות זאת על ידי שכיבה על הבטן והרמת הגוף כך שרק אצבעות הרגליים והאמות נוגעות בקרקע. יש להחזיק את התרגיל כדקה אחת או כל עוד אתה יכול להחזיק אותו מבלי להתפשר על הצורה. הקרש הוא דרך מצוינת להתחיל בשגרת אימון מכיוון שהוא פועל על חיזוק כל שרירי הליבה התומכים ביציבה ועוזרים בפעילויות יומיומיות כגון הליכה, התכופפות, קימה מכיסא וכו'.

2. קרשים צדדיים: תרגיל זה דומה לקרש אבל עם דגש רב יותר על אימון של צד אחד של הליבה בכל פעם, תוך מיקוד של האלכסונים שלך כדי לתקן גם אותם! כדי לעשות את התרגיל הזה, פשוט תשכב על צד אחד

כאבי Quadratus Lumborum – איך לקבל הקלה מכאבי גב תחתון וכאבי ירך עם גלגלת קצף

כאב Quadratus Lumborum, הידוע גם ככאב QL, הוא מצב שכיח בקרב ספורטאים ופעילים גופנית. זה שריר שמתחבר לחלק העליון של האגן ורץ עד לכלוב הצלעות.

ה-QL הוא אחד השרירים החשובים ביותר בליבה שלך מכיוון שהוא עוזר לך לסובב ולסובב את הגו. זה גם עוזר לייצב את עמוד השדרה שלך במהלך הליכה או ריצה.

כאשר יש לך כאב Quadratus Lumborum, זה יכול להוביל לכאבי גב תחתון וכאבי ירך שיכולים להיות מתישים ביותר. אתה עשוי לחוות הקלה מסוימת ממצב זה על ידי שימוש ברולר קצף במשך כ-10 דקות ביום בכל צד של הגוף שלך בשילוב עם טיפולים אחרים כגון תרגילי מתיחה, עיסוי, פיזיותרפיה או דיקור.

איך אתה יכול לרדת במשקל על ידי חיזוק הבטן ושרירי הליבה שלך

שרירי הבטן הם חלק חשוב מהליבה, האחראית על הרבה מתנועות הגוף. הליבה כוללת את כל השרירים התומכים בעמוד השדרה ובאגן. שרירי בטן חזקים יכולים לעזור לך לשמור על יציבה בריאה, איזון, ולהימנע מכאבי גב.

שגרת אימון שרירי הבטן נועדה לחזק את שרירי הבטן שלך. זה גם יעזור לך לרדת במשקל על ידי הגדלת קצב חילוף החומרים שלך ושיפור העיכול שלך.

שרירי הבטן הם השרירים החשובים ביותר בגוף שלך. הם השרירים המייצבים העיקריים של תא המטען והאגן, והם עוזרים לך לשמור על יציבה בריאה.

לבטן תפקיד משמעותי גם בתנועות רבות אחרות של הגוף, כגון כיפוף קדימה (פלקציה), הרמת חפצים מהקרקע (הרחבה), פנייה לצד אחד (פלקציה לרוחב), או סיבוב לצד אחד (סיבוב). תנועות אלו אפשריות בגלל רשת מורכבת של שרירים הפועלים יחד עם שרירי הבטן שלך.

אם אתה רוצה לרדת במשקל, לחזק את הליבה שלך הוא חובה לעשות! הליבה שלך היא המקום שבו תמצא את כל אותן קבוצות שרירים חרוצים שיעזרו לך להרגיש בטוח ולהיראות נהדר!

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור מקל הליכה מתקפל

בחירת מקל הליכה מתקפל יכולה להיות משימה לא פשוטה בהתחשב במגוון הרחב של אפשרויות הקיימות בשוק. פוסט זה בבלוג מספק