יישור שיניים לינגואלי – יישור שיניים בשיטה השקופה

יישור שיניים

אסתטיקה של השיניים הפכה בשנים האחרונות להתמחות הכרחית בכל מרפאת שיניים. אסתטיקה של השיניים כוללת כלים שונים לחידוש מצב השיניים והחניכיים כאשר הכלי הכי נפוץ הוא יישור שיניים. ישנן טכניקות רבות ליישור שיניים ובשנים האחרונות פותחו טכניקות חדישות שמטרתן היא לבצע יישור יעיל לשיניים ללא סממן חיצוני לביצוע פעולת היישור. השיטות החדישות מאפשרות גם למבוגרים לגשת לטיפולים ליישור שיניים כאשר אין גשר מתכת המבליט את תהליך יישור השיניים של המטופל. אחת השיטות המתקדמות ביותר היום ליישור שיניים היא השיטה הלינגואלית. יישור שיניים לינגואלי מספק למטופל את הטיפול האיכותי ביותר ללא עם התקנת גשר פנימי שאינו נראה לעין. שיטה זו מאפשרת למטופל לחייך מבלי שיהיה ניתן לראות את הגשר המוצמד לחלק הפנימי של השיניים.

יישור שיניים למבוגרים במרפאת מומחים

כאשר יש בעיה של שיניים עקומות או רווחים גדולים בין השיניים בגיל צעיר, מקובל לפתור זאת עם גשר ממתכת. אך בגילאים מבוגרים, גשר מתכת בולט הוא לא מתאים לרוב המטופלים ולכן
פותחו שיטות חדשות ליישור שיניים למבוגרים המאפשרות לבצע את היישור ללא מתכת בולטת בחזית השיניים.

יישור שיניים ללא גשר בולט

בין השיטות ליישור שיניים ללא גשר בולט אפשר למצוא את שיטת הקשתות השקופות. הקשתות השקופות מאפשרות למטופל לשים את הקשת במהלך היום ולבצע את היישור בצורה מקצועית מבלי שהטיפול בשיניים יהיה בולט. המטופל מחליף מספר קשתות במהלך תקופת הטיפולים עד שהוא מגיע לתוצאה הסופית של יישור השיניים.

השיטות ליישור שיניים עברו מהפך ב-2 העשורים האחרונים כאשר הפיתוח המרכזי של הטיפול התמקד בהסתרה של הגשר העשוי ברזל הממוקם בחזית השיניים. הפיתוחים הללו הביאו לשיטה מתמקדתה משתמשת בגשר כלל ובנוייה על סד מיוחד לשיניים. הסד הוא שקוף ואינו נראה לעין והוא נחשב לשיא הטכנולוגיה כיום של טיפולי יישור שיניים.

התאמה של סדים שקופים ליישור שיניים

שיטת הסדים השקופים היא נוחה במיוחד מכיוון שאינה דורשת התקנה של גשר בתוך השיניים. במרפאה אורתודנטית מקצועית מבצעים בדיקה ואבחון של מצב השיניים שלאחריהם מבצעים התאמה של סדים שקופים ליישור שיניים אשר המטופל מרכיב על השיניים במהלך היום. בשיטה זו מחליפים מספר סדים בתהליך יישור השיניים עד לקבלת התוצאה הרצויה. התהליך מאפשר למטופל לתפקד במהלך היום יום ללא צורך בגשר קבוע בשיניים.

קשתות ליישור שיניים בטכנולוגיה מתקדמת

מה המחיר של קשתות ליישור שיניים? קשתיות שקופות ליישור השיניים מתומחרות בהתאם למצב השיניים של המטופל ובהתאם למספר הקשתות שהוא ידרש להרכיב במהלך התהליך ליישור שיניים.

התאמה של גשר שקוף לשיניים

החלטתם לבצע התאמה של גשר שקוף לשיניים? קיבלתם החלטה נכונה! תוכלו לבצע התאמה של גשר פנימי בשיטת יישור שיניים לינגואלי או לבחור בשיטת הקשתות השקופות המאפשרת ליישר את השיניים בתהליך נוח ללא צורך בהדבקה של גשר בחלק הפנימי של השיניים.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור מקל הליכה מתקפל

בחירת מקל הליכה מתקפל יכולה להיות משימה לא פשוטה בהתחשב במגוון הרחב של אפשרויות הקיימות בשוק. פוסט זה בבלוג מספק