שנים רבות נחשבה התופעה, הן בעיני אנשי מקצוע והן בעיני רוב הנשים ,לבעיה אסתטית בלתי נמנעת, הנלווית להתקדמות הגיל. כיום כבר ברור שלא זו בלבד שהצלוליט מופיע בגיל צעיר ,מדובר ביותר מאשר פגם אסתטי.

מהם הגורמים לצלוליט?

הצלוליט נובע מכשל של מערכת הלימפה, שאינה מצליחה לנקז ביעילות את הנוזלים המיותרים והפסולת המצטברת בתאי השומן בגוף. חוסר בפעילות גופנית, שתייה מרובה של משקאות עתירי קפאין, צריכת אוכל מעובד ובשר עתיר הורמונים – כל אלה מחלישים את מערכת הלימפה. בגוף הנשי, המכיל באופן טבעי תאי שומן רבים יותר, הצטברות הנוזלים והפסולת גורמת לניפוח תאי השומן עד לפי 10 מגודלם הטבעי. תופעה זו גורמת למראה "קליפת התפוז" שהיא הצלוליט אשר נמצא בשכבות העור העליונות. הצטברות של שומן תת עורי בליפאדמה פוגעת ביכולת רשת כלי הלימפה התת עורית לבצע את תהליכי הניקוז הבין תאיים, עליה היא מופקדת ובנוסף מעודדת התפתחות חיידקים על אותם כיסי שומן.

כיצד נלחמים בצלוליט ומשפרים את הגזרה?

השיטה לטיפול בצלוליט, משלבת טכנולוגיות מתקדמות לצד ידע עתיק ומקלפת מן העור את "קליפת התפוז" ויחד איתה גם מסלקת סנטימטרים מיותרים בהיקפים. הטיפול בקליניקה משלב טכניקות שונות,ביניהן מכשירים חדשניים לייעול פעילותה של מערכת הלימפה, המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות, עיסוי לימפטי ושימוש בתכשירים נוגדיי זיהום אשר מהווים יחדיו טיפול יסודי ועמוק לצלוליט. הטיפול מסייע בהפחתת משקל, במיגור הפרעות במחזור הדם ובהעלמת סימני מתיחה ,כל זאת לצד תחושות ריחוף ורגיעה.

מה כולל הטיפול בצלוליט?

Vacu-Press SPM – טיפול 1 : עיסוי בשאיבה באמצעות

שימוש במכשיר שפעולתו מבוססת על עיקרון הדומה לשיטה עתיקת היומין של כוסות רוח. את מקומן של כוסות הזכוכית לקפה ששימשו את הסבתות מחליפות כוסיות שאיבה המחוברות ליחידת שליטה דיגיטאלית שמפעילה לסירוגין לחץ חיובי ולחץ שלילי על האזור המטופל.הודות לג'ל מיוחד שנמרח מראש על העור הכוסיות נעות על העור בתנועה חלקה ונעימה. העיסוי ממריץ באופן משמעותי את מחזור הדם והלימפה, מפרק עודפי שומן, מגביר את קצב שריפת השומנים, מחזק את רקמות החיבור שבגוף וממצק את העור.טיפול זה מצוין גם להעלמת סימני מתיחה המופיעים לאחר הריון

Slide Styler – טיפול 2: עיסוי באמצעות

טיפול זה מיועד לפלג הגוף התחתון או לפלג הגוף העליון. הטיפול החדשני נעשה באמצעות חליפה מיוחדת המורכבת מתאים המתמלאים ומתרוקנים לסירוגין באוויר בעזר משאבה. כשהתאים מתמלאים, החליפה מתנפחת ויוצרת לסרוגין לחץ עדין על הגוף. גלי הלחץ המשתנים באופן מדוד וקבוע מזרזים את פעילות מערכת הלימפה, משפרים את זרימת הדם ומפחיתים באופן משמעותי לא רק צלוליט אלא גם נפיחויות ובצקות. תחושות ריחוף ורגיעה הן בונוס שגורמות לטיפול. הטיפול נמשך 30 דקות.

Vacustyler – טיפול 3: טיפול באמצעות

מכשיר המבוסס על טכנולוגיית חלל להספקת דם לרגליים בתנאים של חוסר משקל.פעולת המכשיר מבוססת על יניקה ודחיסה לסירוגין של פלג הגוף התחתון.יניקה גורמת להרחבה מירבית של כלי הדם ומאפשרת קליטה מוגברת של פלסמה וחמצן.לעומת זאת, הדחיסה גורמת להתכווצות מהירה ומרבית של כלי הדם. התהליך הסירוגי, שנעשה בקצב מהיר ובעוצמה, מביא לשאיבה מרבית של חומרי פסולת ופחמן דו-חמצני מתוך התאים וסילוקם מהגוף, ולכן יעיל מאוד נגד צלוליט. בנוסף יש לטיפול השפעות מיטיבות מרחיקות לכת למי שסובלים מדליות, הפרעות במחזור הדם, רגליים סוכרתיות או מחלות עורקים.
הטיפול נמשך 30 דקות ומתבצע כשהמטופל לבוש.טיפול 4: עטיפה

טיפול עטיפת הגוף, המסיים את מחזור הטיפולים, מנצל את היכולת הטבעית של הגוף להתנקות מרעלים ולספוג חומרים מזינים באמצעות הזעה. הטיפול נעשה בחלק הגוף התחתון בלבד. תחילה מורחים את העור במסיכה עשירה המבוססת, רובה ככולה (98%), על קפה ירוק בתוספת עמילן תירס. קפה ירוק נחשב לנשק יעיל באויבי הנעורים, הרדיקליים החופשיים. במריחתו על העור הוא שובר את הקשרים של השומן הבין-תאי ומשחרר אנזימים המפרקים מצבורי שומן ונוזלים. אחרי מריחת המסיכה עוטפים את הגוף באופן מהודק בניילון נצמד, הגורם להזעה מוגברת. ההזעה מאפשרת לקפה הירוק לחדור לשכבות העמוקות של העור ולטהר רעלים, ובכך להביא לסילוק צלוליט, להפחתת משקל ולהצרת היקפים.